serwis informacyjny
Struktura organizacyjna
KSRG
MONITORING
Prawne podstawy dziaŁania
  • Podstawa prawna funkcjonowania Komendy Miejskiej PSP w Jeleniej Górze
  • Regulamin KM PSP w Jeleniej Górze
  • KADRA KIEROWNICZA KM PSP W JELENIEJ GÓRZE
  • Oświadczenia majątkowe
  • Zamówienia publiczne
  • Plan zamówień publicznych
  • Przetarg na dostawę materiałów pędnych
  • RODO
  • Klauzula informacyjna
  • klauzula informacyjna - skargi i wnioski w KM PSP w Jeleniej Górze
  • klauzula informacyjna - monitoring wizyjny
  • SPRAWOZDANIA FINANSOWE
  • ROK 2018
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • RODO   \  KLAUZULA INFORMACYJNA - MONITORING WIZYJNY

      Klauzula informacyjna - monitoring wizyjny

    KLAUZULA INFORMACYJNA

     

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że w obiektach oraz pojazdach Komendy Miejskiej PSP w Jeleniej Górze, a także w ich bezpośrednim otoczeniu prowadzona jest obserwacja
    i rejestracja obrazu w postaci monitoringu wizyjnego.

    1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze, 58 – 500 Jelenia Góra ul. Sudecka 2,
      tel. 757 647 450, fax. 757 647 418, e – mail:
      kmjeleniagóra@kwpsp.wroc.pl.
    2. W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: Grzegorz Sobieraj, e – mail: iod@kwpsp.wroc.pl.
    3. Pani/Pana dane osobowe w postaci wizerunku mogę być przetwarzane w celu
      i zakresie koniecznym do zapewnienia bezpieczeństwa strażaków i pracowników PSP, zachowania w tajemnicy informacji, ochrony mienia państwowego będącego w dyspozycji PSP, zabezpieczeniu tego mienia przed uszkodzeniem lub zniszczeniem oraz ustaleniu ewentualnej odpowiedzialności majątkowej z tego tytułu. Dane mogą służyć także wsparciu procesu doskonalenia zawodowego, przygotowania analizy działań ratowniczych i ich dokumentowania.
    4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO.
    5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą te podmioty, którym administrator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa oraz nadrzędne jednostki Państwowej Straży Pożarnej.
    6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    7. Dane na rejestratorach zapisywane są w sposób ciągły. Ich okres przechowywania nie przekracza 30 dni, chyba że prawo nakazuje dłuższe przechowywanie danych. Nowe dane nadpisywane są na danych już istniejących i w zależności od częstotliwości korzystania
      z rejestratora, dostępne mogą być w czasie nie krótszym niż 7 dni od momentu zapisu.
    8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych.
    9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
      (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01,
      e-mail: 
      kancelaria@uodo.gov.pl), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
    10. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

     

     

      udostępnił Radosław Fijołek dnia 2019-04-16
      opracował Radosław Fijołek dnia 2019-04-16
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


    Biuletyn Informacji Publicznej v1.0 góra